välkommen ångesten

Jag var så sjukt motiverad att klara skolan för en vecka sedan. Och imorgon är terminens första prov. Jag har planer på att skolka för jag kan ungefär ingenting. Vilket inte är så bra eftersom jag ska försöka klara G i alla kurser i år som vi har. Vilket innebär att jag går dit och gör mitt bästa, mer än så kan jag inte göra liksom! Jag får hellre IG och har gjort provet, än IG och inte har gjort provet. 
Värst av allt är nästan att jag lägger för mycket krav på mig själv. Jag pressar mig själv till max, och då blir det kaos i mitt lilla huvud. Och kaos betyder noll inlärning. Jag måste hitta någon slags balans att G faktiskt räcker, även om ämnet är roligt osv.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0