tssss

Dagen har gått praaaa! Efter skolan tog jag en powernap ute i solen på våran stekiga altan, skönt som bara den! Väcktes av att maten var klar så det var bara att traska till matbordet och äta lasange med la familia, gottttt. 
Åkte sedan till stallet, påvägen dit mötte jag två tvillingar som var påväg hem, så skjutsade hem dom och bestämde att jag skulle komma och hälsa på i mitt gammla stall som jag red i förut. Så var och pussade lite på min shettlandsponny som jag red förut, så gammal och tråkig han blivit :( Min tusse. 

Imorgon hoppas jag på att träffa Sandra på bussen, eftersom vi är dom ända i hela hölö typ som åker kvart i elva bussen till skolan, he he. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0