händelserik måndagskväll känner jag, he he

Jag har insett att min senaste kyss… var helt underbar

Jag lyssnar på… mig själv

Jag mår bäst när jag… är i stallet och glömmer bort att tänka

Stockholms bästa stadsdel är… hölö såklart, vi tillhör ju faktiskt 08;)

Den bästa krogen heter… alla är bra sålänge det finns alkohol

Jag pratar… ibland allt för mycket

Jag tycker om… den nya blåa festisen

Min bästa vän(ner) är… några jag inte kan leva utan

Min första riktiga kyss… minns jag inte längre

Jag avskyr när folk… tror sig allt för mycket

Kärlek är… svårt som fan, men underbart

Någonstans, tänker någon… på sex

Jag kommer alltid att vara… bäst

Jag är hemligt förälskad i… min nya tvättkorg

Sist jag grät var… jag en pussy, vem fan grinar?!
Min mobiltelefon är… gammal men bra

När jag vaknar på morgonen… vill jag helst somna om eller vakna brevid en fin människa

Just nu tänker jag på… fredrik, hejpådig kommentera detta nu, vet att du läser! tss

Bebisar är… bland det bästa som finns

Homosexuella är… ganska läskiga att se tillsammans

Blondinbella är… en tönt

Ikväll ska jag… sova som en bebis

I morgon kommer jag… vara i skolan hela dagen

Jag vill … ha sommarlov och åka på roadtripp med mina brudar


Kommentarer
Postat av: fredrik

jag tänker på dig också finaste!

2011-05-16 @ 21:48:52
Postat av: sandraa

ROADTRIP!!!!!!!!!

2011-05-16 @ 21:48:52
URL: http://sandramarkussen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0