hej jag är trött

Sista jobbdagen idag gick as bra, lite tråkigt bara att det var sista dagen. Har så himlans roligt på jobbet ibland, även om det är tungt att komma upp på morgona! Men ibland är det riktigt värt det. Men jag tackar inte nej till lite ledighet heller :)
Har varit på en tripp till Trosa och hälsat på mamma och gänget som är där med båten. Åt lite middag och degade lite med vovven. Planerna efter det var att glo på fotboll med bästa markussen, men middagen vart sen och jag vart arg för ingenting så fick mens för att inte dom hade smsat mig. Haha. Men jag bryr mig egentligen inte, jag skulle nog slocknat framför tv:n ändå eftersom fotboll inte är mitt största intresse heller.
Nu ska jag sova och ställa klockan på en inte-sovmorgon-alarm. Fast ungefär kvart över åtta, tack pontus för att jag får sova på min första lediga dag :):):) im so happy!
Bye bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0