good day hey

Idag är en bra dag som började i stallet med lite fix och sådär. Efter det hem o ta en dusch, man vill ju inte lukta usch! ;) Sen IKEAAAAAAAAAA med Sandra för att samla lite vuxenpoäng och inhandla lite saker till våra fina room. Eftersom mina bilder som jag framkallat har kommit hem i brevlådan så köpte jag massa ramar till några av dom. Har redan nu insett att jag köpte för lite ramar haha. Men det kanske blir en tripp dit snart igen eftersom jag har stora planer för mitt vackara rum, hoppas allt funkar nu bara hihi

Ikväll blir det bio med bästa girlsen förhoppningsvis! Måste ju ta vara på helgerna nu när skolan börjat hehe

En fin sommardag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0