vad fan hände igår egentligen

Jag som skulle vara ganska nykter igårkväll slutade inte speciellt bra haha.
Jag och sabina tog taxi till södertälje redan vid halv tio för vi inte ville stå i kö och sådär. Det kan man säga att vi verligen inte fick, för när vi kom dit hade inte ens femfemnoll öppnat. HAPPY GIRLS! Haha.
Men det löste sig och vi satte oss på något pundar ställe brevid och fortsatte vårat fina förkrök, fick ett nummer av en pappa som hade en son som var 20år, som jag såg att jag hade ringt vid tre inatt också. Undra vad jag ville?
Det slutade med att vi tog taxi hem också med några andra som också skulle till hölö. Vi gick hem till Lucas för han hade fest framför datorn. Sen gick jag därifrån och mötte upp en söt pojk så gick vi hem och sov. Typ.
Snart kommer pappa och hämtar mig så ska jag äta med den familjen today!
Bilder kommer när Sabina har fattat att hon ska skicka dom på msn!
HAJDO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0