petter is good

Gårdagen var super rolig. Haha. Vart röj när Petter kom, eheheh eller jag Edina Rebekka Nathalie Marielle röjde lite såklart, han var ju ganska snykk ehehe.
Efter det gick vi runt i stan och tönta oss bara. Sen åkte vi tillbaka till Södertälyeah. Sedan efter det så åkte jag hem. Home alone så det var skönt ända tills jag gick till Sabina och vi tänkte gå en lååång prommis. Men vi kom endast till Hölö Fritidsgård och satt och spelade Nintendo wii ända tills idol börja och vi fick skynda oss hem.
Efter det åkte jag hem och sov.
Nu har jag precis skjutsat min mor till jobbet eftersom jag behöver bilen till stallet nu. Hejdå!
5år gammal bild! På mig och Sandra från kamratstödet. Hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0