men jaaaa-.-

Sjukt bra dehär!
Tänkte städa mitt rum som inte blivit städat på över 2veckor typ. Så det var riktigt stökigt kan man säga.
Och jag brukar alltid damsuga tangentbordet för nivet ju hur äckligt det är där inne eller?!? nu vet ni iaf.
Iallfall, jag gör det, som vanligt, som jag alltid gör. Men plopp så lossnar en tangent!!!!!!!!!!
Jag blir arg först, sen öppnar jag dammsugarpåsen och börjar plocka ut allt äckligt damm och smuts som var där inne, frääääschigt! Men jag hittar min tangent. Vart glad. Stoppade tillbaka damsugarpåsen i damsugaren, startar den och börjar damsuga upp alla högar som jag tog ur påsen innan jag fann min tangent. Och plopp så slutar den suga och det vart stopp i slangen. Jätte kul. Men tillslut åkte det in igen och jag vart happy och gick och sminka mig istället!
Snart ska jag åka på bio med Rebecca och co.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0