maränger är gott

Jag har tänkt på en sak..
När jag var ungefär 15-16år så tyckte jag att när man fyllde 18år så blev man vuxen.
När jag fyllde 18år, så kände jag mig inte speciellt "vuxen" så som jag trode att det skulle kännas.
Jag känner mig ibland fortfarande som 16år. 
Fast sen jag har fått körkort på något sätt så känner jag mig mera "vuxen".
Liksom, det är mamma och pappa som ska ha körkort, och jag ska be om skjuts om jag ska någonstans.
Men idag behöver jag bara fråga om jag får låna bilen så kan jag åka iväg vart jag vill, helt själv.
  Ikväll ska jag på bio med 3 vänner, jag ska köra. Utan någon mamma eller pappas hjälp ska vi ta bilen själva upp till heron city och titta på bio. Utan att kolla 20timmar innan om det ens går en buss hem som det typ aldrig gör till lilla hölö, då man alltid måste be mamma eller pappa om skjuts hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0