Dinner for Schmucks

Var ju på bio igår. Med Rebecca, Sandra & Timzie. Jätte mysigt, bara det att vi inte hann att köpa popcorn eftersom kön var hundra meter lång. HEHE fandå!
Sen efter det åkte vi till moraberg och åkte in i drive in på mcdonalds hihi det var roligt och jag kände mig jätte vuxen.
Efter det åkte vi runt lite sedan vidare till vagnhärad och träffa två nyktra småpojkar. Även fast dom kanske spelade mest? små kids ska inte dricka alkohol sa vi och åkte därifrån vidare till trosa.
I trosa var det dött så vi åkte till ekvik och var där 5min sen åkte vi hem och sov.
Idag blir det road trip far far away. Hoppas vi inte krockar!
Ska rösta idag också, och även bjuda på en sockersöt bild på Kajsa. Ovanligt söt faktiskt!

Visst ser hon bebis ut? Så sjukt söt på den bilden. Puss på dig.


Kommentarer
Postat av: kajsabajsa

haahaahha vill verkligen inte erkänna att jag alltid är söt.................... skooojaaaaa du är gullig <3 poossseeen

2010-09-19 @ 11:39:34
URL: http://kjohansson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0