csn och usb-minne

Mamma hämtade mig idag i södertälje eftersom vi var tvugna att hämta ut min ring från guldfynd också. SNÄLL MAMMA!
När vi kom hem bad mamma mig att titta i brevlådan, ett paket till mig? Hallå? Vart lite orolig om jag hade beställt något tufft från internet någon gång den senaste tiden. Det var även ett kuver från csn. Då var första tanken på hur ofta jag gått på lektionerna och fått närvaro. Och jag är ju pluggis och går på alla tänkte jag.
Och tur jag hade, i kuveret från csn stod det bara att jag skulle få mina studiebidrag och vilka datum pengarna skulle komma. Puh!
I det lilla paketet jag fick stod det "FÄRSK" haha. Färsk på att vara 18 tydligen. Så fick ett usb-minne från min bank, handelsbanken, tack så mycket! Det stod att jag skulle spara alla mina minnen i det. Det ska jag göra handelsbanken!
Nu ska mamma berätta lite grejer eftersom hon jobbar hela helgen hehe skönt..Nej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0