tror jag blir nykterist snart..

Hm, vad ska man säga om igår? As kul, as roligt, as flummigt, as bra. Ja, med andra ord var det en riktigt rolig kväll och huvudet nådde inte kudden först vid 5-6 tiden imorse hemma hos familjen Hernandez.
Idag har vi varit ute och gått. Efter det skulle vi åka köpa kebabrulle i gula villan i tumba, världens godaste! Åk dit.
Tur att vi har en sån där promillemätare hemma så man kan blåsa. För jag hade nämligen 0,2promille när vi skulle åka. Som tur va var man ju inte den ända med körkort så Sara fick sitta bakom ratten idag.
När vi kom hem var våra söta mammor ute och plockade svamp, så vi la oss alla 4 i mamma o Rolles säng och skedade och somnade som små barn. Sjukt skönt var det iallafall, men jag är fortfarande inte människa igen.
Får se om jag skriver nått mera ikväll, tror ej det. Så hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hihihhihi visst e hon söt lilla sagabebis tsssss

2010-10-13 @ 19:09:12
Postat av: sandra ***

2010-10-13 @ 19:09:49
URL: http://sandramarkussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0