Sha shaaa bloggen

Idag var en sjukt bra dag. Vi slutade tidigare så jag och Rebekka tänkte åka och gymma, men båda två var ju lite sjuka. Det var ju synd! Så vi simmade och bubblade istället. Men vi kunde inte låta bli att leka lite i äventyrsbadet också. Hehe sååå sjukt roligt!
Och när vi badar så är det en vakt som frågar varför inte vi är i skolan;);) han va megapega snygg. Så sa vi att vi gymmar istället, eller det ska vi göra Hehe. Så Satte han på vågorna 5min tidigare bara för vi fråga om han kunde de. Åh, älskar vågorna, dom är så sjukt stora åhåhåhå. Måste köpa en digitalkamera som tål vatten så jag kan ta lite bilder också!!
Snart blir det affrodans, jag ska nog bli neger. Mat nu hejs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0