Bio igår.

Denna helg gjorde jag ett tappert försök till att vara nykter. Även om folk började fråga om jag skulle med ut på lördagen stod jag emot. För att slippa allt tjatande och inte bara sitta hemma framför datorn eller en dålig film och tycka synd om mig själv en vacker lördag-kväll tog jag med min mammas bästis döttrar på bio.
Eftersom det var riktigt länge sedan jag såg en bio med 3D så var det vårat ända alternativ.
Tillslut bokade vi biljetter till Resident Evil 3D: Afterlife, racade med bilen till heron för att hinna hämta ut biljetterna i tid. 1 minut kvar var det när vi kom fram till kassan, så vi hann precis!

Filmen får 2 av 5 stjärnor. Mest för att det var 3D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0