Bakfull.

Igår var det ös.
Vi började med middag och mys hos Rebecca och firade och sjöng för henne.
Spelade ölspelet och alkoholen sprutade i massor. För att sedan egentligen åka in till stan. Men under kvällen bestämde vi oss för att stanna i Södertälje. Vi tog tio bussen in och vandra vidare till The strip. Även om jag inte gillar stället så mycket var det faktiskt en helt okej kväll. Mer än helt okej. Fan vad roligt jag hade!
När vi skulle hem så hamnade vi på nattbussen som endast går till Järna. Fattar inte hur jag kom på eftersom jag varken har skickat smsbiljett eller har busskort. Sjukt. Bussresan var riktigt rolig och alla var fulla och glada och sjöng hela vägen. Trevligt med nytt folk också. Haha! Som sagt, as bra kväll. Bilder kommer ikväll eller imorgon:)
Nu taggar vi till kryssningen på onsdag!
Bild från när vi gjorde Malmö osäkert i sommras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0