Mamma är bäst! På riktigt.

Idag vill jag ge dagens ros till min fina mamma pga 2 anledningar. Motivationen leder:
1. Min kameraladdare till systemkameran har varit "borta" hos min pappa super länge, när jag sedan hittade den och tog den hem igen så la jag den på något bra ställe och nu har den varit borta super länge. Men lilla mamma hittade den nyss. Min fina mamma.
2. Även mina nycklar har varit borta över en vecka, men jag har inte brytt mig för jag har reserv nyckel till allt som var på. Men mamma ger inte upp och letar överallt i hela huset, hon hittar dom inte. Sen kommer hon upp i mitt rum och frågar en enkel fråga som "men ligger den inte i väskan du hade från kryssningen då?" Och vips, där va dom!
Otroligt hur en mamma kan ha koll på en sådär. Men det är as bra! Älskar dig mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0