Jag överlevde. Hehe

Jag överlevde den långa färden till stallet, även om det gick långsamt hihi..
Har pratat i telefon sen typ 21.30, jag som egentligen hatar att pratar i telefon, eller egentligen?! Jag gör det. Haha! Men inte med dig:)
Har haft redovisning idag, det gick bra tyckte jag. Även om innehållet inte var så bra hehe. Sedan hade jag omprov idag också, fast nja kan inte kalla det omprov. Fick tillbaka mitt prov jag hade börjat på och skulle bara skriva till lite grejer för ett G. Hoppas jag lyckades hähä.
Ska duscha nu, eller nä, gör det imorgon efter jag gymmat. Mycket skönareeeeeee!!
Puss alla fans:)):):):)
Nice med brunt hår;) hähähä nää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0