Happ, då var man gravid då..Iallafall en natt!

Inatt drömde jag något riktigt läskigt, och jag var riktigt rädd när jag vaknade. Fast ändå så lycklig. Haha.
Jag var nämligen gravid utan att ha märkt det? Och när jag väl märker det är det typ 1 vecka kvar tills jag ska föda. Och det roliga var att jag inte visste vem pappan var. Hahah. Och även att jag hade druckit alkohol under hela tiden jag varit gravid, och då vet ju alla att chansen är riktigt stor att barnet inte blir helt friskt, eller ens överlever. Jag hade även flyttat ihop med en babe, nämner inga namn. Så vi var ute och skulle köpa massa grejer till våran nya fina lägenhet, asså den var skit fin!!!!!! As snygg soffa och allting värsta drömmen. Men han kunde inte handla mat, alltså fattar ni?!?!! Åh jag börja gråta och vart jätte ledsen. Haha. Så Marielle fick tydligen följa med och handla mat med mig, men hon ville bara ha morötter, och morötterna var lika små som en penna typ, sen skratta hon hela tiden.
Haha as sjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0