FÖR DET ANDRA:::::::

..SÅ SAKNAR JAG DIG, MAYA HED, SÅ OTROLIGT MYCKET! DET ÄR MED DIG JAG GÖR ALLT GALET, ELLER, DET ÄR INTE GALET FRÅN BÖRJAN, MEN VI GÖR DET GALET. HAR ALLTID SÅ SJUKT KUL MED DIG, UNDERBARA MÄNNISKA, SÅ DET GÅR INTE ENS ATT FÖRKLARA DET MED ORD. HAR SÅ MYCKET SJUKA MINNEN OCH BILDER OCH ALLT PÅ DATORN SOM DU SKA FÅ SE SÅ KAN VI SKRATTA NÅGRA ÅR ÅT DET.
VAD SOM ÄN HÄNDER SKA DU VETA ATT JAG FINNS DÄR VID DIN SIDA, JAG ÄR DÅLIG PÅ ATT SÄGA SÅDANT, MEN DET VET DU SÄKERT OM!
OCH ANLEDNINGEN AV ATT JAG SKRIVER MED CAPS ÄR FÖR ATT JAG VILL DET, INTE FÖR ATT DET ÄR FULT, COOLT ELLER SNYGGT.
MEN DU SKA VETA ATT JAG ÄLSKAR DIG & SAKNAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLEN


Kommentarer
Postat av: maya

åh nathalie! blir så jävla glad ev texten! på fredag ses vi, och nu jäklar ska allt bli som vanligt igen! jag älskar dig genom eld och vatten. det kommer jag alltid göra, och du vet att du&jag har det som kallas speciell vänskap. det har jag inte med många. jag älskar diiiiiiiiiiiiig<3

2010-11-22 @ 22:58:30
URL: http://irmaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0