sorry bloggen

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har inte haft tid alls.
När jag kom hem från skolan var jag tvungen att hjälpa mamma att baka eftersom hon hade gjort fel och behövde hjälp av ett proffs, mig alltså. Så jag hjälpte henne sen åkte jag till pappas mcklubb, sen efter det var jag ute med anton och domdära sköna grejerna till vänner!
Och nu sitter jag här nere i köket och kollar när mamma svär åt sina kakor som hon bakade idag och är så arg på för att allting blir fel. Det ända man hör från henne är "amen sitt fast lite mera då" "men shit fanfan" osv. Hahahah skön hon är.. skojaaaaahhhhh
Nu ska jag dricka toast och äta multivitaminjuice heido alla sköna och osköna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0