orkar inte rubrik

Kom precis in. Värsta varmt det är ute!!!!Jag dööör älskar det...
Jag var först på fotbollsplanen och stekte lite med sandra osådär självklart kom det ju flera folk eftersom vi är så snygga, killarna är som små hundvalpar efter oss, eller något sånt.
Sen drog sandra hem och lämna mig ensam med anton och andre. Vi satt ute och myste och pratade, eller dom prata mest. Jag var lika rolig som alltid och skrattade bara. Hehe. Sen drog anton hem, och då fick jag testa att köra andres moppe, eller aaa nivet såndär som man växlar och grejer hehe, vet inte riktigt vad det heter. Men jag var iallafall as bra, sådeså!
Nu ska jag sova. Börjar ju 13.40 imorgon det är ganska sådär as skönt. goooooos heido och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0