i love rain

Har sovit som ett cp inatt och vaknat 10 gånger typ. Värst var när jag vaknade 8.27 av att det verkligen spöregna, och sedan somnade om, fan så skönt!
Nu sitter jag här i min ensamhet och läser Edinas blogg. Det ända man hör är när det regnar ute, inte så kul:(
Fick ett sms av Edina nyss där det stod: "Alla ba du skriver bara om nathalie på bloggen:D men hon inget om dig. Haha"
Och kära läsare, jag skriver väl visst om min sötis edina? hahaha det är ju nästan vad alla intressanta inlägg handlar om! Hur kul är det att läsa vad jag har gjort idag liksom haha? Roligare om jag berättar någonting roligt som har hänt för mig och Edina under en dag i skolan eftersom det är med henne allt roligt händer typ.
Tror jag aldrig länkat såhär många gånger till en människa i ett inlägg haha. Men det är lätt värt att kika in på hennes blogg:)
Nu ska jag äta klart sedan duscha och bege mig till skolan i ösregnet!
 Jag och Linda när vi var i turkiet för nått år sen! Hahahah VI BJUUUDER PÅ DENNA SKÖNA BILD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0