SÖNDAG

Idag var det tänkt att jag skulle ligga sola hela dagen!!!!Så man får lite färg hehe. Men lilla rastlösa jag orkade inte ligga stilla längre än typ 1 timma. Så jag började tvätta ena bilen, sen var det så roligt så jag tvättade den andra också. Och det var så roligt att jag även städade den innuti också hahaha. GALEN
Efter det övningskörde jag till mammas jobb och hämtade en slipgrej haha. Tappade även övningskörningsskylten på motorvägen eller nånstans påvägen dit eftersom jag kör så snabbt, fett grym kör utan skylt o grejer!!!!!!skoja vi köpte ny på statoil....
Efter det hem och slipade typ verandan eller vad man kallar det där ute på framsidan?! haha jag gjorde allting själv värsta mannen!!!! Sen åt jag en stor sallad från grillen och chillade lite, sen bastade jag och nu ska jag sova tidigt eftersom jag börjar tidigt imorn. BUU HEJDÅ eller godnatt kanske man ska säga heh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0