Min dag i massor med bilder!!

Träffade min söta gammla klassis Jacob på bussen!
Och där slutade vi skolan, som vi egentligen inte behövde gå till om vi inte ville. Men vi fick ändå närvaro, och vi gick ändå!
Vi gick runt lite och var oss själva och skrattade och åt glass, gick i affärer och hade roligt!
Sedan gick vi och tittade när alla tog studenten och var inte alls avundsjuka för att bara ha 2 år kvar i skolan:)
Typ sådär la jag mig när jag kom hem och nästan somnade! Hur skönt som helst vare. fattar ni det?! 


Sen chillade jag lite i soffan och tittade lite på talang.
Sedan kom min kära kusin och hennes pojkvän och hämtade mig,
då åkte vi till dal, sen till pappa, sen skjutsa dom hem mig igen!
Nu sitter jag här och har laddat upp och redigerat bilder
ända sen jag kom hem typ halv tolv!
Tar ju så galet lång tid, och jag som hade tänkt
att sova innan tolv?! Eh ja lyckat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0