helt död dag

Imorse när jag vaknade typ nio så gick jag upp o kollade om det var soligt. Klart det var deT!!! Så jag gick och la mig i sängen igen och somnade om till typ elva. Hhehe as skönt, gick ner och åt frukost och insåg att solen gick i moln samtidigt som mackan tog slut. Jag gick ut och solade sista solen!!!!!(trodde jag)
Gick in och tittade på Luftslottet som sprängdes. Dom filmerna är alltid lika bra HEHE
Sen gick jag ut och solade och svettades som fan, utom när det blåste, as skönt vare!!!!!!men brun vart jag ju inte speciellt mycket haha. fan! Sen gick jag in och somnade på soffan typ 3 timmar...HELT DÖD SKOJAR INTE....Mamma väckte mig och tyckte jag skulle ta en alvedon haha fan heller......Åt choklad och åkte till pappas mcklubb och åt mat och grillade och hade sådär mysigt man bara har med gubbar och deras familyyy! Nu ska jag snart basta, eller nej, sova, är skit trött.....hatar att vara sjuk!!!!!!!! bilder från idag får ni inte för dom är fula.pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0