taggarrååå

I västerås var det superniceee! Trodde verkligen inte att det skulle vara så roligt men jaja. Bra människor, varmt som bara den, musiken som jag trodde jag skulle dö på var faktiskt helt okej, bilarna som jag egentligen tycker är skitfula vart helt ok, folket som jag trodde skulle vara typ super drägg och sådär var faktiskt jätte snälla, även om det ända vi gjort är åkt bil och haft roligt så har det varit underbart kul!;)

Idag har jag bara varit och stekt på stranden. Vi tänkte åka till oaxen och sådär.. Men då var vi tvungna att vänta på färjan i 40min så vi tog andra färjan över från skanssundet och bada där istället haha. Galet mycket folk vare iallafall!
Sen hem och tog en powernap i 1timme sen kom det folk då satt vi ute på altan och stekte och åt middag och tittade på vm när Spanien vann. SÅ JÄVLA BRA hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0