VISSTE DU...

att jag vill - ha körkort nununu!
att jag har - egentligen inte tid att sitta framför datorn idag
att min senaste kyss - var jag ganska full när jag fick
att jag lyssnar mycket på - mig själv och min mamma
att jag funderar på - när jag kommer få barn..åh!
att jag pratar – inte med människor jag hatar hehe
att jag inte gillar – när allting bara kraschar framför en.
att min första riktiga kyss – var riktigt länge sedan
att jag avskyr när folk snackar - om saker utan att ta reda på om det är sant.
att kärlek är – något underbart som snabbt kan bli något hemskt
att jag gillar – när allting går som det ska, och lite bättre
att jag alltid kommer att – tycka om en person väldigt mycket som har fastnat inom mig.
att jag är förälskad i –  kärleken!
att min mobiltelefon är – skärmen trasig på men man ser allt ändå
att när jag vaknar på morgonen – vill jag helst bara somna om igen när det är skola
att innan jag går och lägger mig – borstar jag alltid tänderna!
att idag har jag – letat efter en skitviktig skiva som är borta. fail
att jag just nu tänker på - morgondagen, det gör mig så sjukt nervös
att i kväll ska jag – plugga så mycket jag bara orkar och kan
att i morgon kommer jag – antingen gråta eller vara sveriges lyckligaste tjej.
att jag hoppas – att jag klarar nästa vecka galant
att jag verkligen vill - träffa dig igen, för vi hade väl det bra sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0