bilder från lund/malmö

Precis innan vi skulle gå till bussen TJA heh

Linda utanför sin nya lägenhet!

Tjockizzzzbild
POOOSE hejjjjj
i väntan på bussen..


Linda och Rolle
Vi var tvungna att ta tåget till malmö heh
VÄNTAR..
on the train to malmö ;)
jag visar stolt upp biljetten till malmö, varför vet jag inte
Vi körde all in hela kvällen, och det satte sina spår
Linda vid öltältet som vi fick sitta vid eftersom alla ställen vi
hade frågat på var det typ 22årsgräns..
sen gick vi vidare till ett annat öltält vid stora torget där
Anna Bergendahl stod och sjöng lite

Linda & Linda, as sköna skåningar eller vare heter träffa vi haha

Jag & Josefine :)
SERNI? as skönaaaa
Sen hittade vi tillslut en krog där man bara behövde vara 18,
typ sådär glad vart jag och studsa in
Vi hittade en ikke svennebanan som vi dansa lite med
han ville säkert mer än så när man kollar på bilderna...haha blä
dance dance dancccceee
Tillbaka till Lund igeeen!!
även om vi var tvugna att vänta typ 25min haha..
Påvägen hem igen åkte vi förbi gränna och handla polkagrisar :D
Supergotttt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0