sommarlovstest

Har du druckit tills du spytt? Haha ja

Sårat någon? ja:/

Förlorat en vän? tror inte det

Träffat nya människor? haha japp

Kysst en främling? jaooop

Tagit droger? njaa,nej

Haft en sommarflört? litegrann..haha inte så länge dock

Gråtit? tror inte det:D

Skrattat tills du kissat på dig? Hhahah nejjj

Tältat? jappp
Varit vaken en hel natt? yess

Solat? ofcorseeee
Badat? Ja jättemycket! Älskar bada!

Haft ett förhållande? nej

Gjort dig riktigt illa? tror inte det
Gjort några nya percingar/ tatueringar? näee inte än

Läst en bok? Nepppp

Skickat fel sms med flit? haha men nej?

Suttit vid datan en hel natt? näeee

Näckat? nejjee inte ännu hehe

Solat naken? topples på solariet? haha

Fått utegångsförbud? men nejjjj

Sagt “jag älskar dig” och menat det? självklart!

Sagt “jag älskar dig” och inte menat det? nej det har jag ikke

Varit i slagsmål? hahahaaaaa

Pussat någon utav samma kön? japp

Sjungit högt på ett berg? haha?

Kysst någon i regnet? jeee

Kysst någon i skogen ? hela hölö är skogen

Kysst någon du inte borde? nemen, alla är felfelfeeel

Tappat rösten? jo jag tappa den, sen tog jag upp den igen::)

varit på festival? fest i en val? nähe

Gått upp i vikt? hahah ja

Gått ner i vikt? nej inte än

Brännt dig? ja i ungen igår heheh om det räknas

Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? haha ja

Varit utomlands? näe fan

Gjort ett bra köp? jarrråååå

Tagit upp kontakten med en gammal vän? ja typ :D

haft skadeglädje? like always

Sovit under bar himmel? hehehhhh

Vad kommer du sakna mest? värmen som var ett tag

Har du svart ärligt på alla frågor? japppppp

Kommentarer
Postat av: RIRRRRRAAAAACCCCHHHHHHARRRRRD

öööm jag va då med o fixa iordning det där,för jag va ju då tyngaste på den platsen den dagen den natten...YEAAHHHHHHH MAN:D;D

2010-08-19 @ 02:30:37
Postat av: NATHALIE

HAHAHAH JAAAAAAA......utan dig skulle vi inte få ihop det, men upp var ju inga problem :D

2010-08-19 @ 11:15:18
URL: http://nlundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0